Dag 13: woensdag 1 augustus 2018

1 augustus 2018 - Twentynine Palms, California, Verenigde Staten

De mannen gaan nog even een uurtje zwemmen, dan kan Susanne de tassen pakken. Na het zwemmen nog een snelle douche en dan uitchecken. Vanochtend rijden we eerst naar het grote outlet center aan de zuidkant van The Strip. We blijven natuurlijk wel Nederlanders dus een bezoek aan de outletstores kan niet ontbreken. We blijken niet de enige Nederlanders te zijn in de outlet ;-). We doen goede zaken in de outlet stores en houden het lang vol in het outlet center. We lopen met genoeg tassen de deur uit.

Vanmiddag rijden we dwars door het Mojave National Preserve - net als Death Valley en Joshue Tree NP onderdeel van de Mojave Desert - naar Twentynine Palms. Het is weer een gevarieerd landschap. Joshua Trees, bergen, zandduinen, lange lege wegen, half verlaten dorpjes en enkele treinsporen. Onderweg rijden we nog een hele klein stukje Historic Route 66, tot Amboy, vlek onder de I-40. We komen rond 19.30 aan in Motel 6 in Twentynine Palms. Even uitpuffen op de kamer en dan eten bij The Rib Co, een lokaal BBQ restaurant met lekkere steak en spareribs van de BBQ. Aan de plaatjes op de muur kun je zien dat we nog in het binnenland zijn van de VS: "Keep calm and carry".

1. Brenda Plat:
    3 augustus 2018
    En, was het zwembad nu wel gevuld? :-) En wij hebben ook heerlijke spareribs gegeten bij the Rib company,... nog leuke soldaten gezien van de naburige basis? ;-P